تسلیت شهادت بانوی دو عالم صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س)

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
من دانشجوی ارشد صنایع دانشگاه پلی تکنیکم و برای یه کاری به اطلاعات حمل و نقلی تو کشاورزی نیاز دارم می تونم خواهش کنم که یه کپی از پایان نامه خودتو برای من بفرستی
خیلی ممنون می شم اگه این کار رو برای من انجام بدید
مرسی
خداحافظ

محمد زمان یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ب.ظ http://miladzaman005.blogfa.com

سلام دوست عزیز
از وبلاگ بسیار پربار شما دیدن کردم و بسیار استفاده کردم.
امیدوارم همچنان به کار خود با قدرت ادامه دهید.
در ضمن من یک لینک باکس مختص موضوعات علمی و آموزشی درست کردم که مطمئنا با توجه و عنایت شما و دیگر دوستان که در وبلاگ های علمی و آموزشی فعالیت می کنند ،این لینک باکس ومشابه های دیگر می تواند هم باعث کمک به بینندگان شود و هم با هدایت آنها باعث افزایش تعداد بییندگان واقعی و علاقه مند به موضوع برای وبلاگ های علمی باشد.
شما هم در صورت تمایل از این لینک باکس استفاده و همچنین به آن لینک های مطالب خود را ارسال کنید.
کد لینک باکس:
<p align="center">
<iframe name="dk_linkbox" src="http://miladzaman005link.mihanblog.com" width="400" height="300" scrolling="yes" marginwidth="1" marginheight="1" border="1" frameborder="1"></iframe></table>

با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد