سازمان نظام مهندسی استان تهران

سلام

امروز رفته بودم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران تا ببینم تو این NGO که دم از حمایت از کشاورزی و دانش آموختگان بخش کشاورزی میزنه چه خبره. داخل که رفتم خبر زیاد بود اعم از کلاس های آموزشی، تورهای تفریحی، تسهیلات و..... اما من بعد از سه سال عضویت تو این سازمان هنوز از هیچ کدومش مطلع نبودم. یعنی تا به حال برام هیچ خبرنامه یا چیز دیگه نیومده بود. فقط ۴ شماره فصلنامه سازمان و فرستاده بودند. که آن هم توسط سازمان مرکزی ارسال شده بود. خیلی برام جالب بود که چقدر به اعضا بی توجهی میشه تا جایی که در مورد زمان دور اول و دوم انتخابات سازمان خیلی از اعضا بی اطلاع بودند. وقتی به کارمندان محترم سازمان گفتم چرا اطلاع رسانی ضعیفی دارید گفتند ما برای ۹ هزار عضو سازمان در خصوص زمان انتخابات اطلاعیه ارسال کردیم. خلاصه اینکه همه تقصیرات و گردن پست می انداختند. متاسفانه خیلی داره به سازمان نظام مهندسی بی توجهی میشه که این بی توجهی هم از طرف مسئولین محترم این سازمان و هم از طرف اعضای محترم است. امیدوارم که هیات مدیره جدید سازمان شرایطی را فراهم کنند تا حضور اعضا در سازمان پررنگ تر و مفید تر از سابق باشد که این هم به نفع اعضا و هم به نفع کشاورزی کشورمان خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ب.ظ http://royan4.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری من هم در زمینه کشورزی فعالیت میکنم خوشحال می شوم که با هم همکاری داشته باشیم به سایت رویان یک سری بزن و نظرت را بگو. ممنون

بهروز دولت پرست شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.a111b.persianblog.com

ممنونم که وبلاگ مرا در لینک دوستان خود قرار دادی من هم همچنین با توجه به موضوع وبلاگ شما . مطالب قولی آن ادرس وبلاگ شمارا لینک نمودم
با تشکر فراوان دولت پرست

محمد سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ

محمد سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ب.ظ http://mbaba655@yahoo.com

با سلام
با احترام
به نکته جالبی اشاره شد
اما آیا شما ارتباط کافی با سازمان از طریق سایت ُ و اینترنت و حتی تلفن داشتید و همه تقصیر با سازمان است؟
ممنون می شم اگر تماس بگیرید: ۸۸۹۸۷۱۴۸

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد