خیلی بی عنوانه

چند روز پیش یه خبری رو در مورد سربازی تو وبلاگم زدم. دو روز پیش رفتم نظام وظیفه فکر می کنید چی گفتند .......؟

بله گفتند معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی مصاحبه خودش و تکذیب کرده و اصلا این قانون الان اجرا نمیشه و قرار نیست اجرا بشه!

بازم به خاطر این خبری که تو وبلاگ زدم .....................دیگه معذرت نمی خوام .................منم مثل همه شما منتظر تایید این خبرم تا به لطف الهی رتبه های ۱ تا ۱۰ کنکور و حتی بالاتر و از خدمت سربازی معاف کنند.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیم پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ http://dehkadepiroz.blogfa.com/post-404.aspx

جامعه ایران اسلامی ما مدعی تمدن سازی و ......در مرحله ایی قرار دارد . که بر ما بعنوان ایرانی لازم بلکه واجب است . از مرحله حرف و سخن . ایراد و مبارزه منفی و احیانا خنثی و انفعالی و....دست برداشته . و با احساس مسئولیت پیش قدم همگرایی و اتفاق و اتحاد ملی شویم . پیرو اعلام دولت و مشارکت 70 میلیونی برای حل مشکلات و ایجاد فصلی نو برای پیشرفت و تعالی کشور توسط ریاست محترم جمهوری اینجانب از باب احساس وظیفه و انجام وظیفه ملی طرحی را بعنوان استراتژی پایه برای مشارکت در حل مسائل کشور مطرح نمودم و با شماره 269791 مورخه 24/12/1384 تحویل دفتر مراجعات مردمی ریاست جمهوری نمودم.
اگر لطف کنی به وبلاگ من هم تشریف بیارید . در مورد طرحی که هست نظر بدید ممنون میشم . مخصوصا شماره 11 در مورد پیشنهادات مختلف
http://dehkadepiroz.blogfa.com/post-404.aspx

محمد درویش - مهار بیابان زایی سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ http://darvish100.blogfa.com

امیدورام سرانجام این مشکل حل شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد