فعالیتهای علمی

با عرض سلام و ادب

 

معرفی فعالیتهای علمی اینجانب :

 

-        عضویت در انستیتو مدیریت کشاورزی کشور انگلستان

 

www.rdg.ac.uk/iagrm

 

-        عضویت در انجمن کشاورزیKLV  کشور هلند

www.KLV.nl

 

-        عضویت در شبکه تحقیق و توسعه کشاورزی (AgREN) کشور انگلستان

 

 

www.odi.org.uk/agren

 

-        عضویت در انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران

 

 

 

 

 

 www.iscpbs.com

 

 

 

-     عضویت در تعاونی پژوهش در علوم و تکنولوژی ایران

 

 

www.pajoohesh.org

 

-        عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

 www.agri-eng.ir

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ

mina شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ق.ظ http://aster63.blogfa.com

باعرض سلام و خسته نباشید به شما نسبت به تلاش های بی شاءبه تان . من دانشجوی سال آخر کارشناسی اصلاح نباتات هستم و پروژه من درباره اثرات استیل سالیسیلیک اسید روی جوانه زنی کلزا در شرایط گرماءی بالاست . لطفا مرا یاری رسانید ... با تشکر من منتظر ایمیل شما هستم ...

گیاهپزشکان ایران دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.ippsn.ir

جناب آقای مقیسه
با سلام و احترام
خواهشمند است ضمن بازدید از نخستین نشریه الکترونیکی گیاهپزشکان ایران در صورت تمایل مطالب ارزنده خود را ارسال تا همراه ذکر نام خودتان در نشریه درج گردد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد