مهریه فقط ۱۴ سکه

هر وقت صحبت از مهریه میشه من می گم مهریه باید ۱۴ تا سکه بیشتر نباشه و به این حرف هم پایبندم. چند وقت پیش تو جلسه ای بودم این بحث پیش آمد ، یکی از دوستان گفت خیلی بی انصافی اگر خودت دختر داشته باشی حاضری ۱۴ سکه مهریه رو قبول کنی. باید بگم اگر خدا دختری به من عطا کنه از این نظرم بر نمی گردم چرا که اولاْ قرار نیست معامله ای صورت بگیره که نرخی براش تعیین بشه ثانیاً اگر قرار بر زندگی سالم و توام با آرامش باشه با یک سکه هم میشه ثالثاً خدایی نکرده اگر بنا باشه زندگی زناشویی تداوم نداشته باشه دیگه این عدم آرامش و ناراحتی رو با ده هزار سکه هم نمیشه جبران کرد. رابعاً مهریه سنگین هیچ تضمینی برای تداوم زندگی نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.karshenasi.com

سلام
دوست عزیز اگه دوست داشتی من حاضرم با سایت شما تبادل لینک کنم
یه سر به آدرس زیر بزن و لینکت رو ثبت کن
بعد هم لینک ما رو با عنوان کنکور کاردانی به کارشناسی بزار تو سایتت.
راستی سایت من حدود 10 هزار بازدید در روز داره
موفق باشی
http://www.karshenasi.com/page/link.php

www.karshenasi.com

ترویج و آموزش کشاورزی گرگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://aeegau.ir

سلام
پیشاپیش عیدت مبارک
وبلاگ خوبی داری
یه سر هم به ما بزن
تبادل لینک هم می کنم
محمد اسماعیلی

لینک باکس کشاورزی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://aeegau.ir

مدیریت محترم :
با عرض سلام و خسته نباشید
عیدتان مبارک
لینک باکس جستجوی اطلاعات کشاورزی فعالیت خود را در زمینه جستجو و لینک سایتهای کشاورزی در تاریخ 25 اسفند ماه آغاز نمود در صورت تمایل لینک خود را به ما معرفی کنید تا در سیستم قرارگیرد تا هموطنان و جستجوگران به راحتی بتوانند به مطالب کشاورزی دست یابند
خواهشمند است برای استفاده از خدمات لینک باکس ابتدا کد لینک باکس را در سایت یا وبلاگ خود قرار داده و سپس از طریق ایمیل یا نظرات سایت ما را مطلع نمایید
این سیستم کاملا رایگان بوده و هیچ منفعتی برای شخصیتی حقیقی و یا حقوقی ندارد و فقط درجهت ترویج و توسعه علم و فرهنگ کشاورزی میباشد .
خواهشمند است کوتاهی ننمایید.
( این لینک باکس روزانه حداقل دارای 100 تا 200 بازدید خواهد داشت )
اگر ممکن است به سایر دوستان هم اطلاع دهید
گروه ترویج و آموزش کشاورزی گرگان
WEB : www.aeegau.ir
EMAIL : aeegau@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد