ای کاش همیشه انتخابات بود

وقتی نزدیکای انتخابات میشه و کاندیداها احتیاج مبرمی به رای مردم دارند، جوری مردمو خام می کنند که واقعاْ غیر قابل تصوره، کسی هم کاری نداره که این کاندیدا می تونه برنامه ها و یا بهتر بگم افسانه هاشو پیاده کنه یا نه. تو دوران انتخاباته که می تونی مسئولینو بین مردم تو صف رای دادن ببینی و یا اینکه قیمت ها ثابت می مونه و همه چیز به نفع مردم تغییر پیدا میکنه. در این بین رفتار و گفتار انتخاباتی کاندیداها نیز جالبه. کاندیدی که یه وقتی هم ابتکار عمل دستش بود بیل پشت ماشینش می ذاره و این طرف و اون طرف میره و هر جا که دلش خواست پیاده میشه و یه درختی میکاره و طوری وانمود میکنه که خیلی مردمیه و تا کنون حتی در دوران مدیریتیش بیل هم زیاد زده و علاقمند شدید طبیعته. کاندید دیگر وعده میده آهای مردم نفت سرسفره هاتون میارم تا دیگه نیازی به نون و آب نداشته باشید و کاندید بعدی هم داد می زنه که آقا من کمر غول تورم رو می شکنم و نمی زارم نفس بکشه، من اجازه نمی دم قیمت بنزین افزایش پیدا کنه. همه اینها وعده های خوش آب و رنگیه اما... وقتی انتخابات به پایان رسید و طرف رای آورد دیگه نه بیل زدن یادش میاد نه نفت آوردن نه مهار تورم و نه کنترل قیمت بنزین. پس ای کاش همیشه انتخابات بود!

نظرات 5 + ارسال نظر
رزا بداغی چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام عرض می کنم جناب اقای مهندس. از قلم صریح شمادر بازگو کردن مسائل جامعه بسیار مسرورم. خوشحالم که ایران هزاران جوان زحمت کش و دانا همچون جنابعالی را در خود جای داده است. و در آخر یک نظر کوچک: من با نظر آقای جلال عباسیان در خصوص اینکه وبلاگی با نام کشاورزی فقط باید مخصوص مسائل کشاورزی باشد موافقم . همین!!! امیدورام موفق باشید

به نظر بنده پرداختن به مسائل و مشکلاتی که در جامعه با آن روبرو هستیم و مختص قشر و طبقه خاصی نسیت در وبلاگ بعنوان یک صفحه مجازی که حاوی عقاید و تفکرات نویسنده آن است محل اشکال نیست. باید به این نکته نیز اشاره کنم که در برخی موارد مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی بر کشاورزی اثرگذار خواهد بود.

هرباریوم آنلاین جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.iranbiology.ir/herbarium

با سلام دوست عزیز
لینک شما در در پایگاه های زیر قرار گرفت:

http://www.iranbiology.ir/herbarium/index.php?option=com_weblinks&catid=61&Itemid=65

http://www.jabbarzadeh.ir/class/index.php?option=com_weblinks&Itemid=24

خواهشمند است لینک های زیر را با عناوین ذکر شده در لینک باکس خود قرار دهید:

هرباریوم آنلاین:
http://www.iranbiology.ir/herbarium/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

اسلاید های گیاه شناسی:
http://www.jabbarzadeh.ir/class/index.php?option=com_content&task=section&id=2&Itemid=4

با تشکر
پرهام جبارزاده

محمد شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://damavaran.blogfa.com

سلام لینک باکس دام آوران(کشاورزی و علوم دامی) راه اندازی شد . در صورت تمایل کد لینک باکس را در وبلاگ خود قرار داده و سپس لینک خود را ارسال کنید( هر سه روز یکبار میتوانید لینک جدید بفرستید)

محمد شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ http://damavaran.blogfa.com

من که لینک باکس رو تو وبلاگت ندیدم ولی به هر حال لینکت رو ثبت می کنم امیدوارم تو هم کد لینک باکس رو در وبلاگت بزاری و هر سه چهار روز یکبار یک لینک جدید بفرست . ممنون

سپهر سلیمی شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://animal.persianblog.ir/

سلام. وبلاگ زیبا و جالبتان را لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد