مسابقه به سبک ایرانی

چند روز پیش برنامه وقت مسابقه را می دیدم که یاد مسابقه مرزپرگهر افتادم که چند ماه پیش چقدر آقای حسینی تبلیغ این مسابقه را می کرد. در نهایت لازم دیدم مطلبی در این خصوص بنویسم.

مدتی است که تعدادی از شرکت ها و موسسات، مسابقاتی با جوایز زیاد و حیرت آور برگزار می کنند و تبلیغات زیادی نیز در این رابطه انجام داده و مبالغ زیادی را برای شرکت در این مسابقات دریافت می نمایند. نکته جالب توجه اینکه اکثر تبلیغات این مسابقات از صدا و سیما و روزنامه های کثیر الانتشار می باشد. دو نمونه اخیر این مسابقات، مسابقه جام طلایی در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2006 و مسابقه مرز پرگهر است. جام طلایی با تبلیغ فراوان در شبکه سوم توانست تعداد قابل توجهی از سی دی های مسابقه را به فروش برساند و تعدادی را نیز بعنوان برنده اعلام نماید. قرار بود برندگان طی مراسمی در روز ولادت حضرت علی (ع) جوایز خود را دریافت نمایند. در مراحل پایانی مسابقات جام جهانی عنوان شد جام طلایی تا روز 13 رجب ادامه خواهد داشت و مردم می توانند با خرید سی دی ها در قرعه کشی ویژه که تعدادی ماشین است شرکت نمایند.

 اما چه شد؟

بیش از یک ماه از تاریخ مذکور می گذرد ولی نه مراسمی در روز ولادت امام علی (ع) برگزار گردید و نه قرعه کشی و نه حتی صحبتی در صدا و سیما در این زمینه مطرح گردید.

اما مسابقه دوم، از اوایل امسال بود که شبکه سوم در برنامه وقت مسابقه تبلیغات گسترده ای را برای مسابقه مرزپرگهر انجام داد تا جایی که اتمام زمان مسابقه چندین بار تمدید شد. ظاهراً این مسابقه نیز بعد از چند بار تمدید قرار بود در روز ولادت امام علی (ع) برگزار گردد. آقای حسینی مجری برنامه وقت مسابقه بقدری تبلیغ این مسابقه را می کرد، که شائبه تعلق مسابقه مرز پر گهر به جناب آقای حسینی و یا برنامه وقت مسابقه به ذهن خطور می نمود. جالب اینکه بعد از گذشت مدت طولانی علی ظاهر افراد زیادی موفق به دریافت سی دی مسابقه نشدند چرا که مجری محترم  برنامه هر روز شماره تلفن و sms ای برای پیگیری اعلام می نمود.

الان که مدت زیادی از زمان قرعه کشی گذشته نه خبری از این مسابقه است و نه آقای حسینی مجری برنامه وقت مسابقه که هر روز پخش می شود چیزی در این مورد باز گو می کند.

به هر حال شیوه ای که در حال برگزاری است شیوه مناسبی نیست و انتظار از صدا و سیما بعنوان رسانه ملی بیش از این است که اجازه اینچنین تبلیغات بیهوده و گزافی را بدهد که بیشتر جنبه تضعیع حقوق مردم و کلاهبرداری دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

مهندس علی صالحی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ http://anjomanagri.blogfa.com

دوست و همکار گرامی سلام
ما یک وب لاگ گروهی به نام انجمن گروهی مهندسان کشاورزی ایران ایجاد نموده ایم و دوست داریم که تمام فارغ التحصیلان و دانشجویان کشاورزی در این انجمن نقش فعالی ایفا کنند . اگر مایل به عضویت و نوشتن مطلب هستید با ایمیل من تماس بگیرید تا نسبت به عضویت شما اقدام شود .
موفق باشید

صادق علیزاده دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.prees.ir

سلام : من هم از کسانی هستم که در این مسابقه شرکت کردم و حدود ۳۰ هزار تومان دادم برای ۱۵ سی دی وقتی با روابط عمومی شبکه ۳ تماس میگیرم جواب میدن شرکت فرار کرده دو باره ژرسیدم چرا حاضر نشدید از مردم عضر خواهی کنید ؟ جواب دادند آبروی شبکه میره . مطمئن باش من دائم در مسابقه صفر بخیر که خود حسینی مجریش هست ژیام و تلفن میزنم که نوبت من بشه میخوام مستقیم بگم که شما به طور مستقیم و با دوربین تلویزیون از مردم اخاذی کرده اید خیلی حرف تو نظر دارم که بزنم تا هر روزی شده بهت قول میدم تو هر مسابقه ای که نوبت من بشه گندش رو در میارم شک نکن .۰۹۳۷۱۰۰۵۴۷۴

صادق علیزاده دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ http://wwwb

سلام : من هم از کسانی هستم که در این مسابقه شرکت کردم و حدود ۳۰ هزار تومان دادم برای ۱۵ سی دی وقتی با روابط عمومی شبکه ۳ تماس میگیرم جواب میدن شرکت فرار کرده دو باره ژرسیدم چرا حاضر نشدید از مردم عضر خواهی کنید ؟ جواب دادند آبروی شبکه میره . مطمئن باش من دائم در مسابقه صفر بخیر که خود حسینی مجریش هست ژیام و تلفن میزنم که نوبت من بشه میخوام مستقیم بگم که شما به طور مستقیم و با دوربین تلویزیون از مردم اخاذی کرده اید خیلی حرف تو نظر دارم که بزنم تا هر روزی شده بهت قول میدم تو هر مسابقه ای که نوبت من بشه گندش رو در میارم شک نکن .۰۹۳۷۱۰۰۵۴۷۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد